PROJEKT "MY TREE OBSERVATION"
Čím častěji vyrážíme s dětmi ven, tím méně potřebujeme k učení kartičky a pracovní listy. Příroda je interaktivní učebna, která nabízí záplavu pomůcek, zdarma, celý rok, každý den něco nového.
Čím častěji vyrážíme s dětmi ven, tím méně potřebujeme k učení kartičky a pracovní listy. Příroda je interaktivní učebna, která nabízí záplavu pomůcek, zdarma, celý rok, každý den něco nového.
Se žáky 2. a 3.třídy jsme vyrazili na školní zahradu a plnit následující výzvu: Dívat se kolem sebe, hledat a pojmenovávat v angličtině části stromu
1.A SEARCH WALK
S dětmi podnikneme procházku do míst, kde je větší koncentrace stromů. Necháme děti, ať si najdou svůj strom, který se jim líbí, u kterého je jim dobře. Je možné, že si více dětí vybere jeden strom najednou, to vůbec nevadí.
2. DRAWING
Poskytneme dětem pracovní list, na který si postupně zakreslí 2 obrázky. Jako první nakreslí „svůj“ strom. Na druhý si zakreslí detaily stromu. Jestli si vyberou jeho větev, list, kůru, či něco jiného, je na nich.
3. WRITING
Třetí část z toho pracovního listu obsahuje popis stromu. Stačí, když děti napíší dvě až tři věty v angličtině, jaký je jejich oblíbený strom (It is a big tree, its colour is brown and green, I like its leaves,…)
4. SHARING
Na závěr si svoje obrázky můžeme ukázat, například je můžete nechat vedle svých stromů a ostatní si je budou prohlížet, taková venkovní galerie. Společně si ještě zopakovakujeme anglická slovíčka a zhodnotíme celý „úkol“.
Mgr. Kateřina Petrová, učitelka AJ